18 februari

hej :)
dålig uppdatering idag, men har inte haft tid.
försov mej, as usuaaaaal typ. (a)
hann iaf, men skolan sög ändå, så skulle inte gjort något om jag sovit bort hela dagen..

pullan & jag skulle egentligen tränat, men de gick ju inte pga av snöstormen såklart. jävla disser. :D
haha, nedå men jag skiter väl i henne då, jag hittar på ngt själv! :)
sitter här fullt påklädd, men ska väl gå & byta om. hade tänkt baka, men jag orkar fan inte heller.
ska väl sätta mej framför tvn ist & kolla på något roligt, som kanske höjer kvällen lite.
ska kolla igenom en massa trevliga sms, kolla in min alldeles egna magdans video, (okej pullan filma), sen äta massor göööööööööööööööööööött! det heter gott. lär er.
puss

moa har ringt 24/7 o nu börjar jag fan bli trött på henne! :D
kolla inte mitt underställ..

Kommentarer
Skrivet av: ALICIA'S MODECENTER! ALLTING INOM SKÖNHET & MODE!

Hejsan!

Sjukt bra blogg & fin!

Har läst den ett bra tag nu, och har undrat så länge om dina ögonfransar! Har du äkta eller använder du lös-ögonfransar? Tacksam för svar! :)

Ha det bra då..

2010-02-18 @ 20:26:11

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0