20 ganska pinsamma sanningar om mej..

  1. jag somnar alltid i bilen, alltid alltid! 20 min - 2 timmars resor, spelar ingen roll
  2. jag håller om min kudde för att kunna sova
  3. i skolan på toaletten suckar alla när jag står o posar
  4. alla drar till med världens suck när jag säger att det snart är jul igen
  5. alla klagar när jag måste sminka mej mina älsklingar har slutat! (y)
  6. jag har en ikea spargris i mitt rum, men den är ganska tom..
  7. jag älskar superhjältarna, den bästa filmen som någonsin gjorts!
  8. jag har slängt in alla kläder i ett hörn bakom garderoben för mamma inte ska klaga på att jag har stökigt
  9. det står alltid massa äcklig gammal disk i mitt rum, som jag städar bort när jag verkligen är glad
  10. idag i skolan klagade alla på att jag var sur, hm (?)
  11. jag har en johan palm affish i mitt rum, som sara verkligen ÄLSKAR!
  12. det är 2 st, nästa 3, i min klass som verkligen tycker mina skämt är roliga
  13. jag har blivit utslängd från matsalen
  14. jag har en rosa björkvin t-shirt
  15. alla kallar mej pluggis, konstiga människor..
  16. jag har en massa gosedjur i min säng, som i själva verket ligger på golvet 24/7
  17. jag biter på naglarna tills de svider, så dumt i know
  18. jag läser kissies blogg, men jag hatar henne egentligen?
  19. jag skäms som fan över det här, men ni lovar att inte berätta för någon, okej ?
  20. jag kan sitta upp o sova hihiiiiii
Kommentarer
Skrivet av: Lovisa (a)

Ja läster med kissies blogg, & ja hatar henne med !

xd

2010-02-04 @ 17:14:53
URL: http://lolliz97.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0