frågor

1. Värsta känslan?
när någon man trott sej litat på, visar sej vara ett stort bullshit


2. Bästa känslan?
när man känner sej sådär glad o snäll helt plötsligt, när man vill hjälpa till med maten, kan tänka "visst", kan väl titta på rapport o vädret med pappa idag då.

när allting bara rullar på i livet o alla är snälla o glada, det går bra i fotbollen o alla satsar.

3. Din första tanke när du vaknar?

vad är klockan?


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
nån gammal sommar remix


5. Har du någonsin varit kär?

jadå

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
tapet, nån johan palm affish o några tavlor


7. Vad har du under sängen?
massa stök..

8. Ser på?
datorn just nu, vilket jag inte borde, men jaja

9. Lyssnar på?
dom sjunger boooooooooooooobiiiiiiie hela tiden, men vet ifan vilken de är

10. Skriv nått smart!

1+1=2


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
min gammelfarmor lilly, men jag vet att hon är här.

& såklart min lilla elsa

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

illa..


13. Vad vill du bli när du blir stor?
vet inte, en massa saker (a)

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
att jag är bäst på allting! haha nedå.. fråga dom?


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
eheheheeeeeh

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? 

riva upp gosedjur


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
min lilltå ofc


18. Vilken superhjältekraft vill du ha? 

veta vad andra tänker?


19. Vad är du beroende av?
min mobil, började nästan tjuta när jag inte kunde smsa för ett tag sen :$


20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? 

ett flygplan så jag kunde åka hem igen :D

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0