plugg!

hello ma babes!
hoppas ni haft en superdag!
vare sej jag vill eller inte ska jag iallafall kalla min dag för super.
veckan har börjat, men det är snart fredag igen, ingenting att vara sur över.
det är ju snart jul igen också! & så fort jag säger det drar varenda kotte till med en riktig mega suck..
haha, men det är ju sant, snart inte ens 300 dagar kvar? okej nästan en hel månad kvar, men sak samma. ;)

min bror har precis hjälp mej med mitt plugg, så det gick lite snabbare med miniräknare & en hjärna till..
så snällt av han. börjar undra ifall han är sjuk, tittar på tv tillsammans med mej, äter tillsammans, hjälper mej osv..
gulligt iallafall. :)
har legat i soffan tillsammans med mamma nästan en hel timma nu också, är det kanske för att jag så gärna vill åka utomlands med henne? haha, lite kanske.. nej då, men hon sa ju faktiskt inte ett blankt nej så jag har några chanser. ;) aja, vi hörs väl i morgon, det här blev ju faktiskt ett bra inlägg... haha, pusspuss

nejnej, det är inte tjockt att äta popcorn & dricka dricka i vardagen, det kallas vardagslyx!




btw, sara visade mej den här. jag fick seriöst gåshud!



Kommentarer
Skrivet av: lovisa ;D

såååå jääävla duktig hon är ;o

haha ja fick me gåshud xd <3

2010-02-02 @ 14:11:20
URL: http://llovisaaaa.blogg.se/
Skrivet av: Fanny

Söt blogg. <3

2010-02-02 @ 17:01:17
URL: http://fannyss.webblogg.se/
Skrivet av: Therese ;))

Sjuukt duktig, gås hud fick man absolut xdd <3

2010-02-09 @ 12:49:20
URL: http://theresestrom.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0