Rösta!

Hejhej! ♥

Jag har inte bloggat idag nej, haha, vet inte varför. Har suttit vid datorn hela dagen, men sak samma, nu är jag här iallafall. Jo idag händer inte alls mycket, ska städa på mitt rum om inte mamma hinner före. Skolan börjar imorgon, och jag får dåligt samvete över det, känns inte som jag utnyttjat lovet som jag borde, haha. Aja, det är väl inte långt kvar till påsklovet? Vi hörs senare, puss på er ♥


Gör mig superglad?
Rösta på mig som månadens blogg, som några sötbarn redan gjort! Gör det häääär!
Tack för din röst. (Som i telefon-slussarna i tex Idol, hehe) ♥


Kommentarer
Skrivet av: matilda

röstat! :DDD

2010-02-28 @ 23:03:10
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se//

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0