trött inlägg

godmorgon!

vaknade för en stund sen, och har legat o kollat in en jäkla massa bloggar.
hade precis läst ett sorligt inlägg om therese johansson rojo, ja, alla vet ju redan vad som hände med henne. iaf, sjukt långt och fint skrivet, så låg jag här livrädd och tänkte på att inget någonsin skulle få hända med mina nära och kära.

& självklart hade jag precis börjat tänka på att jag ville utomlands, men bara till ngt land där det inte finns äckliga ormar (det finns väl inget normalt land utan ormar? eller inget?) iaf, så kom jag till detta inlägg.
herregud, jag sket allvarligt nästan ner mej, iaf hjärtklappning.. hahaha, jag är onormal tror jag.

aja, nu blir det duschen, sen äta o fixa mej. sen ska jag träffa pauline tror ja. ha det!



inte så kaxig längre när det gäller att gå upp va! va!? va!?
Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0