Stan

hällo!
mamma väckte mej tidigt i morse så hann inte blogga, vi drog till tranås en sväng ist.
köpte bara smink, ska ju handla en massa nästa helg.
har iaf precis ätit, & ska till farfar o farmor sen, farfar fyller år! :)
så de ska jag roa mej med i eftermiddag, sen får jag väl se vad som händer ikv.
men har ingen lust & träffa nån, ska nog bara va hemma med chips & melodifestivalen för en gångs skull! :D
så vi hörs sen, ha en bra dag!



jag idag..



jag kallar mej kung på att ta kort iaf! :D






där har ni det! bajbaj
Kommentarer
Skrivet av: Caanez

Hej, tänkte bara informera dig om min nya blogg som innehåller massor av användbara tips.. titta gärna in och kolla men innan du går lämna en kommentar så jag vet vad du tycker, ska jag förbättra något? Puss och kram Caanez <3

2010-02-13 @ 13:58:09
URL: http://caanez.blogg.se/
Skrivet av: jenniferheere

tror vi använder samma smink, har både det pudret och den foundationen och så det där plattångsmedlet, haha coolt BD

2010-02-14 @ 21:41:10
URL: http://thabrunett.blogspot.com

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0