Twilight, Hipp Hipp 1 & Hipp Hipp 2

Heeeeellllooooooo!

Iiiiiiiiiiiiih! Det är inte alls långt kvar tills New Moon kommer ut på dvd, & då har mamma lovat mig båda filmerna.
Åh, haha, ni skulle hört vilka ankljud jag fick till när jag läste det i nån random blogg! Hihiiiii åh vad jag är glad nu!
Hela dagen har jag suttit o letat små filmsnuttar ur New Moon, men de finns bara utan ljud (hur menings löst är inte det att lägga ut på nätet?), och massa olika trailers/soundtracks. Iaf så verkar den sjukt bra, skiter i vad andra säger, haha! :D

Aja, jag borstade tänderna jätte tidigt idag, & ska ner o hämta ett riktigt bigigt glas med vatten nu.
Sen ska jag titta på nån rolig film, igår såg jag "Hipp Hipp 1", skratta nästan halvt ihjäl mig så borde kanske se 2:an?
Vi får se, vi hörs i morgon bitti, om jag inte försover mig. Ha det!




Kommentarer
Skrivet av: HANNAH

Svar; Tack så mycket. Allt är bra med mig. hur är det själv?

2010-03-01 @ 00:09:11
URL: http://hannahbrundin.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0