usch & bra på fredagen!

HEJ ALLA BÄSTA! :D
gud, förlåt så mycket för ingen uppdatering, och har haft så många som läst just idag!
iaf så gick pullan & jag till saras o deras disco, för vi skulle vara så himla snälla. :D
haha, dansa som fan tillslut iaf. tryckare med matilda hann jag också med innan vi gick ut o yra i snön.
pullan knuffar mej i snöhögar hela tiden :(
måste byta trosor o byxor nu, hörs kanske sen eller ngt. ha det bra, puss! :D

pauline & jag förut, kolla INTE mej!


btw, inget sthlm imorn pga idiot tågen som inte gick... FYFAN! hoppas någon räddar min dag...
Kommentarer
Skrivet av: ellinorpettersson'

så lite så! och tack så mycket du med, du är finju :D

allt bra med dig? :D

2010-02-19 @ 22:17:29
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Skrivet av: ellinorpettersson'

aha låter bra det! :D jo det är bara bra med mig här också, gör du något roligt denna fredagkväll då? :D

2010-02-19 @ 22:20:39
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0