27 januari

heeeeeeeeeeeeeeej. sovit hela eftermiddagen o det är min ursäkt till att jag inte bloggat, + att jag inte orkade starta datorn. men nu är jag ju här iaf. har inte direkt något att säga om min dag, för skolan är så sämst att den inte borde få nämnas..
ne men det är ju svinkallt & typ snöstorm? uschigt.
jag har iaf legat nerbäddad i soffan halva dagen & nu sitter jag i mitt rum & äter kanelbulle o saft :)

deppig blogg! ska sluta med det, ska skriva glada saker. förutom det där med skolan då för då ljuger jag ju för er, haha :D
men iaf, fotbollen börjar snart o jag är så jävla tvingad o skriva de för ja är sjukt taggad till tusen!
hahaha, bara för jag tänker på de börjar mina ben skaka. omg jag saknar fotbollsplanen, de äckliga duscharna o de gamla, de gamla bollarna som är bäst!. jag hörde att vi skulle börja snart, nångång i februari. asså ja är sjukt glad, moa o jag pratar ju säker om de miljoner timmar om dagen. gaaaaaaaaaaah i miss my fotboll ):
aja, långt inlägg o grattis till er som läste! pussssssss



mästaren på att ta kort eller vad säger ni?
suddigt + att man inte ens ser mitt ansikte = dåligt..



mhm, jag provade mina myskläder igår. hahaha, ser ni att nästan allt är rött? de ska uuuuuuut! :D

Kommentarer
Skrivet av: astrid!

bra blogg! :)

2010-01-27 @ 18:06:29

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0