SOMMAR 09 !

heeeeeeeeeeeej.
har inte bloggat på länge nu för min lilla dator dampar sönder & jag kmr inte in i blogg.se.
men jag får väl blogga ifrån denna, min andra.
imorn är det inne idrott, så sjukt skönt. slippa de där jävla skridskorna.. (a)
aja, men vi hörs imorn bitti eller efter skolan.
btw här får ni lite bilder från i somras som ja har på denna dator.



hittade en fin bild på utsikten där sara & jag satt, vid campingen i malmköping, jag tror de ligger nära stockholm..




en del saker i sommar kan man säga usch på...





jag tror bestämt att den här mörka bilden är när moa, elin & jag skulle tälta.
vi slog upp tältet vid tolv & lyste med ficklampor o massa, ändå blev det helt snett..
de var jätte mörkt & kallt, men ja älskar er pluttar ändå!



HAHAHAHHA, nej här är bilden när vi tältade, den över är nog när jag, moa & felix skulle gå hem från några & de tog ca 2 timmar.. aja, kul hade vi iaf!



här spenderade massor & jag minst 5 timmar om dagen! saaaaaaaaaaaaaaaaknar :(
+ att alla älskar min gamla mobil, kameran var ju nästan bättre än bäst!





jo just det, hela mitt fotbollslag har ju hunnit med att vara med i direktsänd tv, men påvägen dit var nästan roligast ;)



& självklart ska gitarrbilden sluta det hela. vi hörs imorgon!
Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0