ett gott skratt ?

hallojsan.
hittade en jääääkla massa gamla bilder & herregud undrar verkligen om jag kommer ha några läsare kvar efter detta! ;)
bildtext står under bilderna ENJOOOOOOOOY!
varning för starka idiot bilder!



guuuuuuuuud! 2008/2009 ? KOLLA VAD BRUUUUUUUUUUUUUUN!
btw vi har pyjamasar på oss efter fotbollsträningen..



HA-HA-HA-HA brunkräm på läpparna! busigt! fult!



tur att jag inte hade femtio kg smink på varje bild, haha, skääääämmas :$



HERREGUD !!!!!!!!!! denna bilden är i från i midsomras! :o
ser ju ut som en liten korv, kolla benen? äckligt :(



undra hur jag vågade visa upp mig såhär? blääääääää



smexiga skor jag gick & luffade runt med i somras. jag grät nästan när mamma slängde dom,
så sköna (a)




2008, haha kolla vilka fula skor jag hade.. ;)






åh! mina blååååa skor. saknaa :(





inte glad? :(
lite normalare med liiiiiiiiite mindre smink. haha, men jag tror faktiskt att klockan bara var 7-8 på morgonen där ;)



bästa jag haft. jag älskar er! korvigt att de är för små o sjukt skitiga..
klockrent att man ser reaprislappen i skon, men så jäääääävla bra skor



smex redigerad bild!



fjåååååååååårts BRUUUUUUUUUUUUUN!



kolla lite sånt där vitt kladd i ögonen! :o




ska jag lägga upp fler bilder?
har sjukt många mer på andra. men har inte tid nu, borde pluggat för 2 timmar sen. det är prov i morgon, så puss!









Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0