så mycket snö

heeeeeeeeeeeej. snooza i morse & hann inte blogga, bra ursäkt va? :D
skolan först, sen sprang jag hem o duschade, åt o sånt. sen stack jag till flöjten & nu är jag hemma.
jag tog lite kort med min mobilkamera (haha säääämst..), jag gick genom skogen hem för jag orkade verkligen inte gå runt. men iaf så trampade jag fel & hamna i en jäääääävla massa snö.. så smart. nu är jag helt stelfrusen, men ska göra varm choklad eller något snart. har iaf inte något mer att skriva, så puss!




det är ju så korvigt mycket snö! kolla det är upp till mina knän... ):



idag, uschigt & tjock bild :)



det är norrland i östergötland, så tråkigt. snö 24/7, riktigt deppiga inlägg. men jag är glad faktiskt! :)
Kommentarer
Skrivet av: julia

Sv: Jag tar gärna emot beställningar, det går bra att beställa direkt på bloggen eller via mail kram

2010-01-28 @ 18:24:46
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/
Skrivet av: ebba

jag tycker att du ska sluta maja!

jag tycker du är skit smal, & skulle göra mycket för att ha din kropp, så tyst, tyst med de där "tjock" snacket, du är bra som du är!

puss

2010-01-28 @ 19:32:24
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0