tips - tar bort dina blemmor

(det där med blemmor är lite skämt, jag tycker det låter elakt mot finskar att säga finnar!)
tänkte visa er den bästa "blemish-fix"-saken jag nånsin haft!
haha, inte för ja har akne problem, men sånt här är ju något man behöver för att hålla huden ren.
jag använder den varje natt & dag, man kan ha det under sminket också. & jag har aldrig sett någon så bra skillnad!
jag stod & bläddrade i en oriflame katalog, vanligtvis skiter ja i dom för de är bara jobbigt när man får vänta, (haha?)
& har alltid haft någon aning om att det vara är skit. men det är ju det faktiskt inte, oriflame är ett ganska bra skönhetsmärke. har inte en endaste produkt från dom förutom den här, men jag är glad över att jag köpte den.
sjukt bra & en massa plus till denna!

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0