Dagens Fråga

Hur sminkar du dig?


Ja, ehm, jag kan iaf lova en sak, & det är att ni aldrig kommer få se en video på de. Haha, tycker de är sjukt ocoolt o rätt konstigt med folk som gör de. Men till saken, jag kan visa vad jag använder, titt här!
(Dåliga bilder, men strunt samma. Jag använder sånt smink som andra gör, så inte nått dyrt.)



Foundation - Maybelline
Rouge - Loreal
Mascära (hehe, var bara tvungen att skriva de) - Loreal
Puder - Maxfactor

Jag tycker det ser ut som man använder jätte lite i ansiktet, men det är ju faktiskt inte så..
Under använder jag medel mot acne, dagkräm/fuktkräm och på natten nattkräm, haha logiskt. ;)
Sen är det så mycket rengöring m.m, så det ingår ju också, ehehe.
Detta kostade omkring 600:-, då fick jag även 2 pads och en pensel.
Kommentarer
Skrivet av: sara

tack för svaret :)

2010-03-01 @ 17:57:09
URL: http://kunggren.devote.se
Skrivet av: Lovisa

jag sminkar mig med ett bra fondation lancóme, en mascara och lite solpuder ! :)

2010-03-01 @ 19:53:44
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0