Det är torsdag idag, och fredag imorn

Hej!

Skolan var rätt rolig idag, haha. Iaf så va de idrott sist, o sen drog jag till träningen, sjukt jobbigt, haha! ;)
Imorn är de skola, sen ska ja träffa pauline, my o elin. Vi ska typ göra nånting, haha, sen ska jag sova tidigt.
Ska upp jätte tidigt, och jag orkar verkligen inte annars. Vi hörs imorn, för jag måste tyvärr plugga och fixa lite saker, vi ska spela upp en "pjäs" i skolan imorn, jag är brevbärare, hahaha, och berättare! Latjobben, alltid, alltid. :D

Pappa köpte minneskort till mig så jag äntligen kan ha lite musik i mobilen, så sitter och laddar ner de nu.
Ha de bra, jag bloggar imorn istället! Puss
Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0