Frågor

Är du blyg? Jupp, kanske
Hur många är ni i er familj? 4
Vad tänker du på när någon säger: vad är det bästa i hela världen? Haha, brukar tänka på min foundation då, men det är ju inte så.. hahaha
Är du kär? Nje
Vad tycker du om tjat? En del tjat är roligt, den andra delen kan ta och köra upp sig nånstans
Vad har du för intressen? Fotboll, mode o sånt där vanligt?

Vad brukar du tänka på om dagarna? Ehm, allt från det bästa till det sämsta. Ne men brukar tänka på massa saker, men tex vad som händer och att man måste hänga med.
Hur många kontakter har du på msn? Haha, svarade på den frågar igår också.. 621 st :)
Skulle du kunna kyssa 1 av dom? Jadå
Varför gör du det här testet? Väntar på pizzan, ehehe
Hur lång är du? 166
Vad sitter du på? Min säng
Vad har du närmast dig som är rosa? Haha, trosor, igen
Vad har du närmast dig som är silvrigt? Min flöjt, haha

Vilken kändis skulle du kunna gifta dig med? Robert Pattinson (stavning?), David Beckham eller nån annan snygg :)
Vem skrev du till senast på msn? TOOOOOOOOMT HÄÄÄÄR
Vad var det senaste du tänkte på? Att jag egentligen inte behöver den där kebabtallriken..
Vad vill du göra nu? Se ett av de nyaste programmen av Hannah Montana, heheheheeeeeeee
Vad ska du göra nu när frågorna är slut? Tvätta av mig sminket, gå ner och äta och sen dator? :D
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

2010-03-08 @ 17:21:24

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0