Idag

Hallllllooooooooooo :D

Uppdateringen har varit riktigt låg idag, eftersom en viss maaaaajaaaa har legat och sovit, hehehe.
Har inte gjort alls mycket, skolan var inte så roligt, var inte med på varken idrotten eller badet.
Iaf så ska jag duscha, kolla på sista avsnittet av familjen annorlunda och sen nått annat. Eller plugga lite smått också.
Imorn är de träning och plugg som gäller, även fast jag typ hamnat i nån lat-period, haha!

Ha det bra, pusss


Bilderna är suddiga, men inte jaaaaaaag som tagit dom! :D







Btw... Jag var inne på mammas dator imorse och då såg jag att min blogg helt cpad ut, med typ times new roman och courier new? Ser den inte ut såhär för er?




Syftar på texten ;)
Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0