SKILLS, dagens fråga också

Hej!

Efter skolan gick jag hem och åt, sen åkte vi till morfar och fira han, han fyllde år.
Sen skjutsa pappa mig till träningen, o träningen var verkligen superkul idag! Det gick asbra och jag var inte alls för trött, haha! ;) Sen visade jag alla mina skills, med att tvätta håret i ett handfat... Jag har gjort de förut (a)
Ne, men sen kom paulines faaaar och hämta oss, men de va ingen hemma hos mig så jag mötte upp mamma så gick vi hem. Och nu sitter jag här och glor, haha. Ska väl äta något och plugga lite, pusss på er :)


Dagens fråga:

Kan du visa dina riktiga ögonfransar?

Haha, varför så mycket om dom? Det är ju mina riktiga. :)











Jag var gift med spindelmannen, men jag skilde mig när niclas wahlgren dubbade han i tvserien :(
Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0