Stockholm

Hej!

Först drog vi till tåget vid halv sju, sen åkte vi och bytte i linköping.
Tågresan var rolig, haha! När vi kom fram till stockholm shoppa vi i några timmar och åt o sånt.
Sen gick vi till göta lejon och såg grease, den var riktigt rolig och bra! :D
Efter de gick vi till nån pub eller va de va, sen drog vi till donken, heh.
Sen blev de hem, stå på perrongen i linköping i en halvtimme och frysa, o sen hem till vår öde stad!



Vi var tvungna att köpa en jättestor kasse på lagerhaus, eftersom det blev så tungt med alla kassar, haha!



Jag tror bestämt att jag tittar upp mot en lägenhet! Gullig min förresten..



Katja och jag lekte inne på en 2hand butik, haha!




Jag är koncentrerad, och får bubblan på hela näsan & katja larvar sig som vanligt! ;)
Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt fina namn? :D
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns inte)

Har du också en blogg? :D

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0